Меню сайту
Календар
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
2Самозвіт за 2016 - 2017 н.рВійськово - патріотичне виховання Військово-патріотичне виховання передбачає формування в учнівської молоді патріотичних почуттів, вироблення ідеалу служіння народу, готовності до героїчного подвигу в ім’я України. Щороку в школі проводиться низка заходів з військово- патріотичного виховання, що утворюють єдину систему:
Морально - правове виховання В основу морально-правового виховання покладено формування у молоді морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно реалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, а також правової культури учнів, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина Конституції України, державних символів, знання й дотримання законів України. Протягом 2016 – 2017 н.р.в школі проводилися такі заходи: * Вивчення Конституції (курс «Я і Україна» в початковій школі), інших законів України в рамках курсу «Основи правознавства» ( 9—і класи); * Робота волонтерського загону школи «Милосердя»; * Місячники морально-правового виховання, під час яких: - проводяться рейди «Чистий клас», «Урок», «Найкращий щоденник», «Учнівська форма»; - організовано екскурси, зустрічі, круглі столи з представниками служби у справах дітей Сторожинецької РДА (Н. М. Косован) та правоохоронних органів Сторожинецького РВ УМВС в Чернівецькій області (Григорійчук Р. В.); - проведено тиждень права з 5 по 9 грудня 2016 р.;
- прочитано лекції на теми «Правопорушення та юридична відповідальність», «Як не стати об’єктом злочинних посягань» тощо; - Виховні справи у 1-11 класах на тему «Державна символіка України», «Що таке мораль?», «Правова держава: якою вона має бути», «Права і обов’язки громадян», « Мораль і право - основи держави», тощо;
* Робота Ради профілактики правопорушень з превентивного виховання школярів. * Заслуховування питань правовиховної роботи на нарадах при директорові, педрадах, виробничих нарадах, засіданнях методичного об'єднання класних керівників, батьківських зборах. Станом на 01.06.2017 року на внутрішкільному обліку та на обліку в кримінальній міліції зареєстровано двоє учнів (Гренчук М. І., Берник М. М.) Трудове виховання та здоровий спосіб життя У школі систематично проводиться цілий ряд заходів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров'я дітей, антиалкогольної, антитютюнової та антинаркотичної пропаганди: - анонімне анкетування серед учнів 7-11 класів на виявлення підлітків та юнаків, схильних до вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин;
- індивідуальні консультації батьків та учнів з питань здорового способу життя. - регулярні зустрічі учнів старших класів з лікарем Давидівської АСПМ Рудько Г.В.
Трудове виховання здійснюється на уроках трудового навчання та в позакласній роботі: виховні справи «Поважай працю кожного!», «Всяка праця почесна»; акції «Відремонтуй своїми руками шкільне майно»; трудові десанти «Зробимо школу чистою», «Чистий клас». Художньо-естетичне виховання З метою формування ціннісного ставлення до мистецтва, розвитку естетичних смаків і поглядів, які грунтується на народній традиції та кращих надбаннях цивілізації, сприяння розвитку творчої особистості протягом звітного періоду виконано таку роботу: - місячник художньо-естетичного виховання (березень), в рамках яких проводились такі заходи: виховні справи «Навчися бачити красу», «Мистецтво - шлях до досконалості»; конкурси вітальних листівок до 8 Березня, поробок орігамі; святковий концерт «Уклін тобі, моя матусю». Екологічне в и х о в а н н я В основу екологічного виховання покладено формування екологічних знань, переконань, вироблення навичок життя в гармонії з природою, свідомого ставлення до проблем екології, охорони навколишнього середовища:
Родинно - сімейне виховання Чільне місце у вихованні дитини завжди відводиться сім'ї, а тому співпраця школи з батьками мала кілька стратегічних напрямків: - психолого-педагогічна просвіта батьків (засідання батьківського всеобучу, зустрічі для батьків з представниками соціальних служб, лікарями, загальношкільні батьківські збори, лекції); - участь представників батьківської громади в діяльності Ради школи, Ради профілактики правопорушень, що сприяє підвищенню авторитету батьків серед учнів та педагогів школи; - індивідуальна робота з батьками учнів, які потребують посиленої педагогічної уваги через такі засоби впливу як Рада профілактики правопорушень, індивідуальні бесіди з батьками представниками адміністрації; - індивідуальні бесіди та корекційна діяльність психолога; - проведення різноманітних загальношкільних та класних заходах, де беруть участь талановиті батьки та діти; - творчі звіти учнівського та батьківського колективів (концерти, виставки); - загальношкільні родинні свята «День знань», «Останній дзвоник», «Випускний вечір», «Ці квіти, вчителю, тобі!» тощо. |