Четвер, 02.05.2024, 08:26

Давидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

4 самозвіт

5.Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та працівників у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань..

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.

2016/2017 навчальний рік оголошено - Роком раціонального і збалансованого харчування.

У 2016/2017 навчальному році:

1.Усього учнів у школі – 444

Охоплено: гарячим харчуванням – 155

бутербродним харчуванням – 222

Всього харчується – 377 учнів

6. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про охорону праці» та інших нормативних документів в школі створена система організації роботи та взаємного підпорядкування працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності за структурними підрозділами. Призначено відповідальних за стан охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності в кабінетах і приміщеннях школи. Призначено відповідального за електрогосподарство.

У вересні 2016 року проведено перевірку технічного стану будівель, споруд, інженерних мереж школи, результати перевірок оформлені відповідним актом.

Протягом опалювального сезону проводився контроль теплового режиму в приміщеннях школи. В зимову пору велася розчистка від снігу та ожеледиці пішохідних доріжок, посипання їх піском.

Періодично, один раз на тиждень, перевірявся санітарний стан та дотримання правил провітрювання і вологого прибирання приміщень школи.

За результатами проведених лабораторних досліджень працівниками Сторожинецького районного відділу лабораторних досліджень (зав. В.В.Шевченко) 13.02.2017 р. та 23.02.2017 р. вода локального водопроводу (харчоблок) не відповідала вимогам Державних санітарних норм і правил. На підставі листа управління Держпродспоживслужби в Сторожинецькому районі (в.о. заступника начальника управління – начальника відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарії управління Держпродспоживслужби в Сторожинецькому районі М. М. Мишковський) розроблено та в подальшому виконано заходи по усуненню виявлених недоліків. На сьогоднішній день заборонено вживати воду в сирому вигляді з шкільних криниць, які не відповідають вимогам. У потребах вживаємо воду тільки у кип’яченому виді.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, то у поточному навчальному році зафіксовано шість нещасних випадки серед вихованців школи. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, педагогами проведено відповідну роботу. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

7. Фінансово - господарська діяльність.

Будівлю закладу прийнято в експлуатацію 33 роки тому. Але, не зважаючи на значний вік та зношеність споруди, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. На сьогоднішній день фінансування потреб школи проводиться з бюджету Сторожинецької міської ради.

Вчасно здійснюється бухгалтерією проплата за спожиті школою енергоносії та виплачується заробітна плата. Без проблем видається дизпаливо для здійснення підвозу дітей нашої школи, вивезення сміття та скошення трави.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках цієї весни, як і щороку, висадили квіти, дерева, побілені бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, постійно прибирається шкільна територія та періодично вивозиться сміття з території школи.

Адміністрація продовжує роботу, спрямовану на покращення матеріально-технічної бази навчального закладу. Уже здійснюються перші кроки підготовки до нового 2017/2018 н.р. На звернення дирекції школи, заст. директора ТОВ «Агротех – Стор» Ільченко А. С. надав матеріальну допомогу у розмірі 1 375, 60 грн. для здійснення косметичного ремонту спортзалу школи (фарби уже закупили). Рішенням сесії Сторожинецької міської ради на потреби нашої школи виділено 40 тис. грн.. для ремонту електроприладів, а саме для придбання електронасосу для котельні – на суму 32 тис. грн., для ремонту електроплит кухні та ремонту електрощитів на суму 8 000 грн. та 60 тис. грн. для ремонту огорожі протяжністю 285 м. Заплановано заміну 58 шт. дверей. Також за кошти Сторожинецької міської ради.

Підвіз дітей здійснюється шкільним автобусом ХАЗ 32-50-02 СЕ 6185-АО (водій Мілієвич Віталій Октавіанович). За період навчального року автобус відремонтовано на загальну суму 48 814 грн., з них 13 432 грн. кошти УОСМС Сторожинецької РДА та 24 418 грн. кошти Сторожинецької міської ради, 1 950 грн. кошти з батьківського фонду.

8. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється відповідно до плану роботи школи на рік, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників, планів виховної роботи класних керівників та вихователів. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет «ХАТА – НЕТ» стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, Головного управління освіти і науки, сайтами обласного інституту післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва закладом більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідно їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

У закладі створена і діє Рада школи, до складу якої входять представники всіх учасників навчально-виховного процессу.

Директором і адміністрацією забезпечені достатні умови функціонування всіх систем школи.

Безумовно, завдяки фінансовій допомозі батьків, вчителів, державних структур, спонсорів зроблено багато, але на порядок денний постає чимало проблем, які потребують вирішення:

- заміна вікон та дверей у котельні;

- відновлення душової в котельні;

- заміна віконних блоків у будівлі школи;

- косметичний ремонт асфальтованої частини території школи;

- відновлення приміщення для учительської;

- ремонт сходів на території школи;

- капітальний ремонт гардиробу.

Найбільші проблеми школи – це відсутність питної води, яка б відповідала вимогам Державних санірних норм і правил та ремонт чи реставрація парканної огорожі.

  • Все заплановане буде виконано, але виключно за умови фінансової забезпеченості.

Планується виконати в червні - серпні: косметичний ремонт фойє школи, частковий ремонт їдальні, косметичний ремонт в кабінетах, косметичний ремонт коридорів.

Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок.

Наявні результати і здобутки з управління закладом – це не лише особиста заслуга директора, це копітка, творча, наполеглива, самовіддана праця заступників директора з НВР, ВР, АГР, кожного члена трудового колективу, батьків та громадськості.

 

Директор школи О. Т. Горецька

 

Пріоритетні завдання, цілі школи в новому навчальному році:

  • створення умов для реалізації державного, соціального та особистісного освітнього замовлення;
  • продовження впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової загальної середньої освіти.
  • вивчення і творче впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів району, області,України;
  • індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня, МАН; робота зі здібними та обдарованими дітьми;
  • підвищення навчальної мотивації учнів на компетентнісній основі на всіх ступенях навчання;
  • спільна робота з батьками щодо формування освітньої та управлінської політики школи;
  • активізація роботи з питань виховання громадської свідомості учнів, формування патріотизму, громадянських і конституційних обов’язків, поваги до національної ідеї;
  • зміцнення матеріально-технічної бази школи;
  • створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи, виховання економічної, естетичної, правової культури.
  • пошук спонсорів для нагородження учнів-переможців районних, обласних предметних олімпіад, спортивних змагань та конкурсів матеріальним стимулюванням.