Четвер, 02.05.2024, 15:05

Давидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регламент підготовки та організації освітнього процесу ІІ частина

ІV. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

1.Адміністрації школи:

1.1.Вивчити до 01.09.2020 потребу щодо вибору батьками форм навчання (сімейна, екстернатна, педагогічний патронаж, дистанційна) для здобувачів освіти, особливо для категорії осіб, яким не рекомендовано перебування у закладах освіти (особам з хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо) а прийняти відповідне рішення.

1.2.Вивчити до 01.09.2020 питання щодо забезпечення ресурсами педагогічних працівників та здобувачів освіти для проведення дистанційного навчання та вибору інструментів для синхронного чи асинхронного режиму взаємодії.

1.3.Забезпечити до 01.09.2020 дотримання нормативів наповнюваності класів відповідно до вимог законодавства про освіту.

1.4.Внести до 31.08.2020 на розгляд засідання педагогічної ради питання:

1.4.1. про внесення змін до правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору, посадових інструкцій працівників тощо;

1.4.2. про структуру і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, навчальних занять, перерв між ними;

1.4.3.про форми проведення свята Дня знань з дотриманням протиепідемічних заходів;

1.4.4.про форми організації освітнього процесу та запровадження навчання з використанням дистанційних технологій, обрання відповідних онлайн - платформ;

1.4.5.про механізм та спосіб звітування педагогічних працівників щодо здійснення навчального процесу та виконання освітньої програми в період дистанційного навчання;

1.4.6.про терміни та форми проведення навчальної практики та навчальних екскурсій у 2020/2021 н.р.

1.5. Вважати основними документами, що регламентують освітній процес у 2020/2021н.р. статут, освітню програму та навчальні плани, перспективний та річний плани роботи.

1.6.Розпочати освітній процес 2020/2021 н.р. з 01.09.2020 року відповідно до вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту».

1.7. Організувати освітній процес для здобувачів освіти 1-11-х класів за 5 – денним тижневим режимом та за семестровою системою:

ü І семестр – з 01.09.2020 по 30.12.2020 року;

ü ІІ семестр – з 18.01.2021 по 28.05.2021року.

1.8.Провести для здобувачів освіти 1-11-х класів:

1.8.1. Канікули:

ü осінні – з 26.10.2020 по 01.11.2020 року,

ü зимові – з 31.12.2020р. по 17.01.2021р.,

ü весняні – з 22.03.2021р. по 28.03.2021р.

1.9. Терміни канікул, початку і завершення семестрів можуть змінюватися з урахуванням епідемічної ситуації.

1.10.Провести (дистанційно) навчальну практику та навчальні екскурсії в 1-4-х, 5-8-х класах упродовж 2020/2021 н.р..

1.11.Затвердити:

1.11.1.Режим роботи:

– з 9 год. 00 хв. до 13 год. 25 хв. – для здобувачів початкової освіти  (1 клас);

– з 9 год. 00 хв. до 14 год. 25 хв. – для здобувачів початкової освіти (2-4 кл.);

– з 9 год. 00 хв. до 15 год. 20 хв. – для здобувачів базової та повної середньої освіти;

– з 13 год. 45 хв. до 16 год. 45 хв. - для ГПД.

1.11.2.Тривалість уроків:

- у перших класах – 35 хвилин;

- у 2 – 4 класах - 40 хвилин;

- у 5 – 11 – 45 хвилин.

 

1.11.3.Тривалість перерв:

для здобувачів початкової освіти  (1 клас):

- після 1 – го, 4 – го уроків – 20 хвилин;

- після 2 – го, 3 – го уроків – 25 хвилин.

для здобувачів початкової освіти (2-4 кл.):

- після 1 – го, 4 – го, 5 – го уроків – 15 хвилин;

- після 2 – го, 3 – го уроків – 20 хвилин.

 для здобувачів базової та повної середньої освіти

- після 1 – го, 4 – го, 5 – го уроків – 10 хвилин;

- після 2 – го, 3 – го уроків – 15 хвилин;

- після 6 – го – 5 хвилин.

 

1.11.4. Розклад дзвінків:

1-ші класи 

2 – 4 класи

5 – 11 класи

Урок

Тривалість

Урок

Тривалість

Урок

Тривалість

1 урок

9.00 – 09.35

1 урок

9.00 - 9.40

1 урок

9.00 – 09.45

2 урок

09.55 – 10.30

2 урок

09.55 – 10.35

2 урок

09.55 – 10.40

3 урок

10.55 -11.30

3 урок

10.55 - 11.35

3 урок

10.55 - 11.40

4 урок

11.55 -12.30

4 урок

11.55 -12.35

4 урок

11.55 -12.40

5 урок

12.50 -13.25

5 урок

12.50 -13.30

5 урок

12.50-13.35

6 урок

-

6 урок

13.45 -14.25

6 урок

13.45 -14.30

7 урок

-

7 урок

-

7 урок

14.35-15.20

 

1.12. Спланувати до 01.09.2020 та проводити позакласні, виховні заходи та факультативні заняття відповідно до затверджених графіків, упродовж світлового дня (максимально в онлайн-режимі) та на свіжому повітрі.

1.13.Врахувати, що програма курсу за вибором чи факультативу повинна мати відповідний гриф і входити до переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в закладах загальної середньої освіти (лист МОН України від 10.06.2019 року № 1/9-365).

1.14. Постійно дотримуватися мінімальної наповнюваності груп для факультативних занять, що має становити 8 учнів.

1.15. Прийняти до 01.09.2020 рішення щодо функціонування груп подовженого дня та забезпечити дотримання правил, зазначених у Тимчасових рекомендаціях щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби та рекомендацій МОН України.

1.16. Забезпечити до 01.09.2020 розміщення на веб-сайті школи всю необхідну інформації про організацію освітнього процесу.

1.17.Зобов’язати батьків чи осіб, що їх замінюють:

1.17.1.Заповнити й подати у школу інформаційну згоду за формою (Додаток 2 до Регламенту).

1.17.2.Здійснювати вранці перед виходом з дому температурний скринінг дітей. У разі виявлення симптомів респіраторних захворювань у дитини чи в когось із членів сім’ї залишити дитину вдома та попередити класного керівника.

1.17.3.Одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну) та дотримуватись соціального дистанціювання під час перебування на території школи крім учнів 1-4 класів.

1.17.4.Забезпечити респіратором або захисними масками дітей для перебування в школі.

1.17.5.З’явитися в школу в разі інформування про тимчасову ізоляцію дитини.

1.17.6.Бути постійно на зв’язку.

1.17.7.Повідомити до 01.09.2020 заздалегідь працівників школи про наявність у дітей алергічних реакцій на спиртовмісні дезінфікуючі засоби.

2.Педагогічним працівникам:

2.1.Скласти календарно-тематичні плани з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану відповідно до діючих Програм , методичних рекомендацій, враховуючи режим роботи школи та посилення чи послаблення карантинних обмежень через поширення коронавірусної хвороби (COVID– 19).

2.2.Подати календарно-тематичні плани на затвердження директору школи до 31.08.2020 року (І семестр 2020/2021н.р), 17.01.2021 року (ІІ семестр 2020/2021н.р.).

2.3.Здійснити до 01.09.2020 планування роботи таким чином, щоб матеріал групувався для паралельного опрацювання у класі та дистанційно (інформаційні матеріали з теми, завдання для самостійного опрацювання надавати дистанційно; у класі – розглядати матеріал, який потребує пояснення, виконувати практичні роботи, проводити різні види контролю). Визначити теми для вивчення у дистанційному режимі, розробити план самостійної роботи учнів в умовах проведення дистанційного навчання для кожного навчального предмета та класу.

2.4.Включити до 01.09.2020 в календарно-тематичні плани діагностику та аналіз опанування учнями матеріалу під час дистанційного навчання, організованого у 2019/2020 навчальному році.

2.5.Урахувати рівень сформованості навичок самостійної роботи дітей різних вікових категорій; організацію освітнього процесу вдома, можливість здійснення ними самоконтролю під час навчання.

2.6.Застосовувати в 2020/2021 н.р. елементи технології змішаного та модульного навчання.

2.7. До виходу з карантинних умов обирати під час проведення уроків види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зокрема зменшуючи кількість комунікаційних вправ, інтеракцій, проведення ранкового кола.

3..Заступнику директора НВР Горшовській Валентині Миколаївні:

3.1. Включити до освітньої програми інформацію щодо особливостей організації освітнього процесу (очно-дистанційна, дистанційна форми тощо).

3.2. При організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р. з урахуванням епідеміологічної ситуації використовувати відповідні моделі організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину (Додаток 1 до Регламенту).

3.3. Упродовж 2020/2021 н.р. здійснювати контроль за організацією освітньо–виховного процесу.

 

V. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ

1.Відповідальній за харчування Єдинак Світлані Флорівні:

1.1.Розробити та до 01.09.2020 подати на затвердження директору школи графік харчування дітей.

1.2. До виходу з карантинних умов не організовувати харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування.

1.3.Забезпечити до 01.09.2020 відстань між столами не менш як 1,5 м та перебування за одним столом не більше 4-х осіб.

2.Медичній сестрі Хоровяк Антоніні Іванівні:

2.1.Здійснювати постійний контроль за організацією питного режиму учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду.

2.2.Здійснювати до виходу з карантинних умов контроль за дотриманням працівниками харчоблоку санітарно-гігієнічних вимог та використанням захисних масок, одноразових рукавичок, а також захисних окулярів або щитків для працівників, які видають страви або здійснюють розрахунок.